Search:

Type: Posts; User: Desean101101; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    43
    Views
    2,547

    Wow Could she pick the worst time to come at...

    Wow Could she pick the worst time to come at bats? I mean the dude isn't in the best mindset right now after his son died. He punched a girl through a fence for annoying him and has gone on a one man...
  2. Replies
    120
    Views
    7,608

    Yeah Its been previously stated that the Lazerus...

    Yeah Its been previously stated that the Lazerus Pits Heal the Body and the Return the Soul to the Body but lose effectiveness the longer the Body has been dead. Jason was Dead and Buried and He woke...
  3. Replies
    63
    Views
    3,292

    You Do realize Bruce wayne dying would Polarize...

    You Do realize Bruce wayne dying would Polarize a good portion of the Superhero Community to move against who ever killed him.
  4. Replies
    185
    Views
    5,060

    Actually Sparta was surprisingly progressive in...

    Actually Sparta was surprisingly progressive in its treatment of women, Like the Vikings the women were expected to learn to fight and tactics but they weren't allowed on the front lines because they...
  5. Replies
    4,702
    Views
    338,983

    Also no Speed force on Earth 16. So Wally got...

    Also no Speed force on Earth 16. So Wally got de-atomized by the electromagnetic energy from the world killer device. He is dead Guys, Accept that. Also I mean Damn Aqualad rolls back in and takes...
  6. Replies
    4,702
    Views
    338,983

    No dammit! Darkside was Next Season. We got to...

    No dammit! Darkside was Next Season. We got to get that Young justice kickstarter up and official.
  7. Replies
    4,702
    Views
    338,983

    And Wally Died Wow. Man people are going to be...

    And Wally Died Wow. Man people are going to be pissed.
  8. Replies
    4,702
    Views
    338,983

    lol I can see it. I think he is gonna hold his...

    lol I can see it. I think he is gonna hold his own for quite a bit since he has one of the most diverse powersets and skills of the people of this show who isn't a Beetle.
  9. Replies
    4,702
    Views
    338,983

    Aqualad is going Solo against Black Beetle. He is...

    Aqualad is going Solo against Black Beetle. He is so boss this Season.
  10. Replies
    42
    Views
    2,542

    Actually while she wasn't trying to gain the...

    Actually while she wasn't trying to gain the powers of teh Cheetah it was her own nature that got her to turn into the beast because of her Greed and her Deceit of Diana.
  11. Is Bruce trying to Remake Damian?

    Is Bruce trying to Remake Damian?
  12. Replies
    15
    Views
    878

    Yeah in Dc universe Continuity One of the Demon...

    Yeah in Dc universe Continuity One of the Demon Nights invented Telescopes about 30 to 40 years prior to this issue so it isn't out of the norm for the Amazons to have acquired the tech from one of...
  13. Replies
    45
    Views
    2,509

    Both my sisters call me that and I'm 23 and they...

    Both my sisters call me that and I'm 23 and they in their Thirties. My moms friend still calls me baby boy. Sometimes you can't live down a nickname.
  14. Replies
    45
    Views
    2,509

    She might be whats sealed inside of the Circus.

    She might be whats sealed inside of the Circus.
  15. Yeah it is really.

    Yeah it is really.
  16. Or she shows Superman Bruce Wayne and Lois's...

    Or she shows Superman Bruce Wayne and Lois's Sextape. That would bring some emotions to surface to screw over a relationship lol.
  17. Replies
    87
    Views
    3,056

    One of the Best Pure Sci-fi books on the shelf....

    One of the Best Pure Sci-fi books on the shelf. Its totally worth the Price because of How much awesome Giffen Packs into his books with his special brand of humor and dense plot.
  18. What did batman do to Mess up Superman/ Wonder...

    What did batman do to Mess up Superman/ Wonder Women? We know he spied on them but as of now he hasn't used to information to his advantage yet. Hmm Also Who else called it that Batman was going to...
  19. Replies
    192
    Views
    12,273

    Grand Daddy Wolverine is gonna have an Arianism

    Grand Daddy Wolverine is gonna have an Arianism
  20. Yeah well The X-men don't usually show up till...

    Yeah well The X-men don't usually show up till the massacre is over. If not, Sabertooth Would Kill A Whole walmart of people before they show up. I Think that Law enforcement is law enforcement....
  21. Replies
    10,013
    Views
    458,202

    Considering they are the three books that are...

    Considering they are the three books that are dictating ow the rest of books run its hard for you to ignore them overall since what happens in those books are gonna effect character across the...
  22. Replies
    21
    Views
    1,623

    Yeah Lobdell knows how to work to the strengths...

    Yeah Lobdell knows how to work to the strengths of his artist and he writes highly energetic characters that benefit from that art.
  23. Replies
    1
    Views
    401

    Yeah this isn't batmans first time being trapped...

    Yeah this isn't batmans first time being trapped in a tiny space deep in the Ocean evidently lol
  24. Replies
    4,702
    Views
    338,983

    Also Manta is pretty convinced that Kaldur and...

    Also Manta is pretty convinced that Kaldur and Artemis are Intimate. He makes another comment about Kaldur Seeing her as more than just a trusted colleague and that he wants to respect Kaldurs...
  25. Poll: Cause we Know from his Other Kids that Wolverine...

    Cause we Know from his Other Kids that Wolverine Doesn't Pull out lol
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4